Honlapunk elköltözött, ide>> a termékek leírását, bővített honlapunkon találja>>
KAPOSI MIKLÓSNÉ
ÚJ ELÉRHETŐSÉGEINK: kapos.kft@freemail.hu
TEL: + 36 70 506 69 11
1.000 km-en átlag 5.000 Ft megtakarítás!
A Booster használatával nem csak a pénztárcáját kíméli, hanem tevőlegesen is hozzájárul a kevesebb környezetkárosító anyagok kibocsátásához.
Hogyan működik ez az okos készülék?
Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A gyűrűt az üzemanyag-vezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy futőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH.
A Petrol/Turbo Booster felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját, sőt egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz.
Referencia a Booster hatékonyságáról: |
|
Ha a motorról leszerelik semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy fel volt szerelve, az égés minősége romlani kezd, és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok.
A Petrol/Turbo Booster élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz.
Prowerdose üzemanyag adalék 35-50- Ft/liter MEGTAKARÍTÁS! NÉZZE MEG A VIDEÓT ITT!!!» 1 LITER POWERDOSE adalék 800 LITER BENZINHEZ ELEGENDŐ!!! |
3.980Ft |
Mercedes-Benz W124 (1995, 104639 km): CO (810 rpm): előtte: 0,550%vol utána: 0,033%vol változás: -94% Fogyasztás: előtte: 9,8 l/100km utána: 8,9 l/100 km változás: -9,18% |
BMW 5 (1993, 77316 km): CO: változás: -99% Fogyasztás: előtte: 13,8 l/100km utána: 11,9 l/100 km változás: -13,8% |
Opel Vectra A (1995, 42200km): CO: változás: -95,7% Fogyasztás: előtte: 10,5 l/100km utána: 9 l/100 km változás: -14,3% |
Vegyes közlekedésben elért megtakarítási eredmények: |
|
A mérőpad forradalmian új, gyors és pontos méréseket végez.
A mérésről számítógépes jegyzőkönyv készül, amint az az
alábbi ábrákon is látható (a felhasznált képek és információk
a Power Controll kft-től származnak).
Az üzemanyag megtakarítás oka, hogy ugyanabból az üzemanyag
mennyiségből több energia szabadul fel a gépkocsi égésterében.
Ennek következtében a kocsi maximális teljesítménye is megnő.
Ezt a növekedést is mérni lehet ezen a különleges mérőpadon.
Felül egy Suzuki Ignis próbamérése szerepel a turbo booster
felszerelése előtt. Alul a jegyzőkönyv vonatkozó része látható
kinagyítva. A jegyzőkönyv szerint a jármű 66 lóerős volt.
A turbo booster felszerelése után (tíz perccel később) újabb mérésre
került sor (az időpont a bal felső sarokban pirossal keretezve látható).
Az eredetileg 66 lóerős Suzuki Ignis teljesítménye 74 lóerőre, több mint 12% százalékkal megnövekedett.
A MÁGNES CSAK RÉZ vagy GUMI vagy MŰANYAG CSÖVÖN HATÁSOS.
Autóknál:
Üzemanyag fogyasztás csökkenés legalább 9%,
de volt ahol 25%-ot is elérte .
Dinamikusabb, pörgősebb motor.
Stabilabb alapjárat.
Stabilabb hideg indulás.
Károsanyag kibocsájtás csökkenése 40-90%-kal.
Várhatóan hosszabb katalizátor, kipufogó élettartam.
Nyugodtabb lelkiismeret, mivel hatalmas lépést
tettünk környezetünk védelmébe!
Egy átlag magyar család havi költségeinek jelentős részét a gázszámla teszi ki. A legtöbbször a januári-februári számlák érkezésekor merül fel az emberekben a gondolat: hogyan tudnám legálisan a gázszámlámat csökkenteni anélkül, hogy fáznánk otthon? A jó hír mindazoknak, akik nem tudnak más, alternatív fűtésre átállni, hogy van megoldás!
Miskolcon Sinka Gyula és Szilágyi Szabolcs úgy döntött, hogy igenis, megmutatják, hogyan lehet ezt megvalósítani.
Megkérték Debreceni Zoltánt, hogy utazzon el hozzájuk, és végezze el a Turbo Booster felszerelését, és az utána szükséges beszabályozást. Utánajártunk ennek az eseménynek, mert tudjuk, hogy az országban nagyon sokan vannak, akik szeretnének szintén megtakarítást elérni
Megkérdeztük Debreceni Zoltánt, hogy miért ő csinálta meg ezeket a méréseket?
- Zoltán, mióta is foglalkozol Te a Turbo Boosterek felszerelésével?
- Egészen pontosan 2000 decemberében csináltam meg az első önálló mérést-beszerelést. Azonban előtte 3 évig segédkeztem tüzeléstechnikai szakemberek, és gázkészülék szerelő szakemberek mellett.
- Miért kezdtél ezzel a témával foglalkozni?
- Tulajdonképpen én a mágnesgyűrűk révén kerültem kapcsolatba a Turboo-val. Annak idején, amikor először találkoztam ezzel a gondolattal, és magával fizikailag a mágnesgyűrűvel, úgy néztünk erre a megoldásra, mint kisborjú az újkapura. Soha, senki nem tanított olyanról, hogy a mágnesnek hatása lehet az üzemanyagokra. Volt ugyan mellé egy leírás, amit hittünk is, meg nem is, és hát az igazi áttörést maga a tapasztalat hozta. Először a saját tapasztalatom, amikor a saját autóm ugyanannyi üzemanyaggal sokkal több kilométert tudott megtenni. Aztán jöttek mások tapasztalatai is. Ekkor kíváncsi lettem, és érdekessége miatt kezdtem utána olvasni. Rájöttem, hogy gyakorlatilag egy kiaknázatlan, és óriási lehetőség van a kezünkben. Egy eszköz, ami mindenkinek kell, és senkinek nincs, csak nekünk. Ekkor még jobban belemélyedtem a témába, mert mindent tudni akartam erről.
- És hova jutottál el?
- Nézd, ráment öt évem, de nekem megérte. Tanultam mágnességtant, áramlástant, égéselméletet, gázszállítási mérnöki dolgokat, szerves kémiát, és még nem is tudom miket, amik felmerültek kérdésként. Akkor még nem volt annyira elterjedve az internet, úgyhogy könyvtárakba jártam, és onnan vettem az információkat, valamint gépész társaim segítségét kértem bizonyos anyagok megszerzéséhez. Mivel ez az eljárás gyakorlatilag ismeretlen volt az emberek előtt, ezért azt gondoltam, hogy ha én mindent tudok erről, akkor segíteni tudom a megértést.
- Úgy tűnik, jól sikerült, mert most is hívtak…
- Igen, és el kell mondanom, hogy igen jó eredményeket tudtunk elérni.
- Erről mondanál egy pár szót?
- Nos, volt olyan hely, ahol 10% volt a gázfogyasztás csökkenés, de volt olyan is, ahol 44%. Itt a tulaj egyből megrendelte még 4 címre a szerelést…
- 44 százalék? Ez elég hihetetlennek hangzik…
- Igen tudom, nem is jellemző. Ez a magas érték azért jöhetett ki, mert az a kazán, amelyre felszereltem a Turbó Boostert, nem volt optimálisan beállítva. Maga a beszabályozás volt az, ami sokat jelentett, a Turbo Booster a nagy átlagot számítva 8-15% megtakarítást tud eredményezni.
- Vagyis, ha valaki megtakarítást akar elérni, ahhoz nem elég az, hogy csak úgy felteszi a Turbo Boostert?
- Sajnos nem. Mindenképpen ajánlatos méréseket végezni, és azok alapján kell egy beszabályozást végrehajtani.
- Milyen mérésekre van szükség?
- Nos, a több, mint 10 éve kidolgozott mérési módszerem a következő: mérem a gázégő nyomását. Ez mutatja meg, hogy mekkora teljesítménnyel dolgozik a kazán. ... Mérési eredmények és a teljes cikk itt»»
10-15% megtakarítás gázkazánoknál:
Kevesebb gázfogyasztás, kisebb gázszámla.
Gyorsabban melegszik fel a víz, hamarabb lesz meleg.
Csökken a gázkazán relatív üzemórája.
(Tulajdonképpen itt is jelentkezik a megtakarítás)
Ha, már kevesebbet üzemel a gázkazán,
a tápszivattyúis kisebb igénybevételnek van kitéve
és nyílván kevesebb villanyáramot is fog fogyasztani.
3db TURBO BOOSTER Takács Elemér (Nagykanizsa) kazánjára szerelve (égésjavító felszerelés) 2010.09.26. Egy év alatt a gázfogyasztás 50.226m3-ről 43.512m3-re, azaz 6.714m3-rel, vagyis 13,37%-kal csökkent. |
Beszerelése házilag is egyszerű. Figyelem! Csak vas mentes csőszakaszra szerelve hatékony!
Ha ezekben a készülékekben az égés tökéletesen zajlana,és a benzin, az olaj vagy a gáz szennyezőanyagtól menteslenne, akkor az égés során vízgőz (H2O) és széndioxid (CO2), azaz két a természetben is előforduló és azt így nem is szennyező égéstermék keletkezne.
A belsőégésű motorokban és az olajbeporlasztásos- illetve gázkazánokban az égés azonban korántsem tökéletes. Ahol van fordulatszámmérő az autó műszerfalán, ott jól látható, hogy ha egy autó utazósebességgel halad, akkor a dugattyús motor főtengelye kb. 3000 fordulatot végez percenként. Ez azt jelenti, hogy 50-szer fordul másodpercenként, azaz a hasznos munkaütem égési ideje 0,01 másodperc. A versenymotoroknál előfordul 0,0025 másodperces munkaütem is. Könnyű elképzelni, hogy ilyen rövid idő alatt nehezen ég el tökéletesen az üzemanyag. Ha pedig az égés tökéletlen, elsősorban két erősen mérgező anyag, szénmonoxid (CO) és el nem égett szénhidrogén (CH) távozik a kipufogócsövön. A zöldkártyás környezetvédelmi vizsgálaton például pont ezt a két összetevőt mérik.
A tökéletlen égés oka az, hogy az üzemanyag molekulái a vezetékben egymáshoz és a cső falához súrlódnak, és elektrosztatikusan feltöltődnek. Ilyenkor a molekulák egymáshoz ragadnak - a folyamatot hasonlíthatjuk a fésülködés után összetapadt hajszálakhoz.
A nem tökéletes égés miatt az üzemanyagban rejlő energia jelentős része nem hasznosul.
A kazánokból szintén rengeteg hasznos energia távozik a kéményen keresztül. Csak a legmodernebb és igen költséges berendezések képesek ennek egy részét visszanyerni.
A Petrol és Turbo Booster-t, (üzemanyag-erősítő készülék) ezeknek a problémáknak a megoldására fejlesztették ki.
Petrol/Turbo Booster - fizikális vízlágyítás
A fizikális vízlágyítás, mint környezetbarát és energiatakarékos megoldás, alig tizenöt éve ismert még a szakemberek körében is. A vízben található oldott mészkő (közismertebb nevén vízkő ) egy ún. spontán kristály képződésen megy át és belőle aragonit kristály képződik, amely ebben a formában többé nem képes megtapadni a vízvezeték, boiler, csaptelepek, szaniterek, fűtésrendszerek vezetékeinek külső és belső felületén, hanem a lefolyó vízzel együtt távozik a rendszerből.
Az erős mágneses térrel rendelkező Petrol vagy Turbo Booster alkalmazása egy olcsó és szinte mindenütt használható megoldás, akár egyes berendezések külön védelméről van szó, akár egy teljes háztartás vízkő elleni védelméről. Magyarország szinte teljes területén probléma a kemény víz. A hagyományos vegyszeres vízkőoldók, a savazás hosszabbtávon ugyanúgy károsítják és tönkreteszik ezeket, mint maga a vízkő. A Petrol/Turbo Booster végleges védelmet biztosít a vízkővel szemben. Felszerelhető boilerek elé, fali vízmelegítők, cirko-falikazánok vízcsövére, vízóra aknába a bemenő fővezetékre, azok bármilyen megbontása nélkül.
Kopó alkatrészt nem tartalmaz tehát élettartama gyakorlatilag korlátlan!!Gondolj bele pár hónap alatt megtérül az ára és onnantól folyamatos megtakarítás sok éven keresztül!
Kermi engedély: http://e-depo.hu/doc/turbo_booster_kermi_engedely.pdf
Ilyen egyszerű a felszerelése: http://www.youtube.com/watch?v=NS5h6vas6Mw&feature=related
Itt pedig egy független teszt:
http://www.scribd.com/doc/38314797/Turbo-Booster
Ez pedig egy video az üzemanyag fogyasztás csökkenéséről:
http://videa.hu/videok/tudomany-technika/uzemanyag-megtakaritas-www.t-booster-energia-greenpeace-YkdHjBZlYsgNfEYC
Itt pedig egy konvektoros kísérlet:
http://videa.hu/videok/tudomany-technika/gazfogyasztas-csokkentes-www-booster-energia-megtakaritas-kJAfZbPYy5366DPp
CANDIDA ELSZAPORODÁSA ESETÉN RENDKÍVÜL JÓTÉKONY! Az epe és máj védelmében, a méregtelenítés szolgálatában! Anyagcsere betegség, emésztési zavar, cukorbetegség vagy immundefektes állapotban, allergia ellen. Tisztítja az ízületeket, oldja a meszesedést, és optimalizálja a testsúlyt! |
Ha Ön úgy dönt, hogy csatlakozik TÖRZSVÁSÁRLÓINK KÖRÉHEZ, jogosult a fogyasztói árból 20% kedvezményre, akciós termékek megvásárlására.
EGY KIKKELÉSSEL, online regisztrációval csatlakozhat:
A szponzor számunk: 144208
Csatlakozni itt tud: http://webshop.biocomag.ch/index.php?page=register
Csatlakozáskor a kért rublikába a szponzor számunkat írja be, így folyamatosan gondoskodunk a képzésről, ingyenesen!
Amennyiben segítségre van szüksége, vagy további kérdése merül fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
Az SCD Probiotikus Mikroorganizmusok felhasználási területei részletesebben:
ÖKONET CLEAN A MINDENT TUDÓ TISZTÍTÓSZER! BŐVEBBEN...
|
„Meggyulladt az olaj a gázon, és megkapta a szagelszívót. Eléggé csúnya lett. Az egyik felét úgy hagytam, a másikat Ökonet Clean-nel tisztítottam, látszik a különbség. Kicsit töményebbre kevertem a Clean-t, lefújtam a szagelszívót, majd vártam, letöröltem, s újra ismételtem ezt még kétszer. Így lett ilyen. Fontos várni és ismételni!” |
TERMÉSNÖVELÉS Szeretnék tudni, hogyan lehet egykilós paradicsomokat a konyhaasztalra tenni? Csupán megfelelően és rendszeresen alkalmazni kell az ÖKONET AGRO termésnövelő készítményt. Sok sikert hozzá! |
Egykilós paradicsomok: Ökonet AGROVAL! BŐVEBBEN... |
SZERELMI HOROSZKÓP! KI ILLIK HOZZÁD? KOS, BIKA, IKREK, - RÁK, OROSZLÁN, SZŰZ, -MÉRLEG, SKORPIÓ, NYILAS, - BAK, VÍZÖNTŐ, HALAK. KLIKKELJ A HOROSZKÓP JEGYRE, AMIRE KÍVÁNCSI VAGY! |
LELEPLEZŐ ORSZÁGKRÓNIKA KÖNYVÚJSÁG |
TELJES KÖRŰ RENDEZVÉNYSZERVEZÉS: www.showexpo.hupont.hu ENERGIA MEGTAKARÍTÁS (fűtés, gáz, vízmegtakarítás):
HASZNOS: www.hasznosoldalak.hu |